مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اين جا بود كه برخى فهميدند: آرى! مى‏شود!! ممكن است فرياد بر سلاح پيروز گرددولى با تكيه بر قدرت محض لايزالى نه قدرت‏هاى پوشالى. البته من بر اين باورم كه هنوز تحليل‏گران و سياست‏بازان غرب، پس از گذشت نوزده‏سال از انقلاب، نتوانسته‏اند بفهمند راز پيروزى اين ملت چه بود. هنوز وقتى سخن ازپيروزى انقلاب اسلامى در ايران مى‏شود، عوامل مادى را پيش مى‏كشند و كمبودهاى مادى‏به اضافه جو خفقان حاكم بر آن زمان و جلوگيرى از آزادى‏ها را عامل انقلاب و نهضت‏مى‏دانند. بدون شك جو خفقان حاكم بر آن زمان و جلوگيرى از آزادى‏ها را عامل انقلاب و نهضت‏مى‏دانند. بدون ترديد جو خفقان و وحشتى كه رژيم براى عموم ملت‏خصوصا مومنين، خلق كرده‏بود، قطعا در پيشرفت نهضت موثر بوده ولى هرگز كمبودها تاثيرى نداشته است، به‏ويژه اين كه كمبود چشمگيرى در امور مادى در آن زمان به چشم نمى‏خورد، و شايدپس از پيروزى و در دوران جنگ تحميلى در اثر تحريم‏هاى ابر جنايتكاران‏كمبودها، چهره روشن‏تر و بارزترى داشت ولى هرگز مردم، صحنه را خالى نكردند و خودرا جداى از انقلاب ندانستند.

باز هم در اين جا پرانتزى باز مى‏كنيم و مى‏گوئيم: بايد دولت مردمى تلاش كند تاپس از سال‏ها محروميت، افق روشن‏ترى را براى فقر زدايى، ايجاد نمايد و با همكارى‏عموم مردم به ويژه كارشناسان اقتصادى، به وضعيت نابسامان موجود خاتمه دهد كه‏ان‏شاء الله چنين نيز خواهد شد. بگذريم! بحث درباره شگفتى غربى‏ها بلكه تعجب و حيرت تمام جهانيان از پيروزى‏خون بر شمشير و معنويت‏بر ماديت و حق بر باطل در ايران بود، كه چگونه اين‏انقلاب، همه را بهت زده كرد. پال هنت (كشيش انگليسى) كه در روزهاى گرم انقلاب، در اصفهان به سر مى‏برد درخاطرات خود چنين مى‏نويسد: «ما هرگز باورمان نمى‏شد ايران در آستانه يك انقلاب قرار داشته باشد. حالا كه‏به گذشته مى‏نگريم، علت اين ناباورى خود را فقط در عدم آگاهى نسبت‏به عمق‏احساسات مردم ايران مى‏يابيم كه اين مردم چگونه شاه را عامل اجراى سياست‏هاى ضداسلامى غربى به شمار مى‏آورند (1) تازه او نتيجه انقلاب را احساسات عاطفى مردم‏مى‏داند و باز هم از انگيزه واقعى انقلاب غافل است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:اى وارثان انقلاب راز پيروزى را نگهداريد , ] [ 18:35 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب