مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

قدر ندانستن نعمت ولایت فقیه

قدر ندانستن نعمت ولایت فقیه و مطرح کردن برخی شبهات درباره آن، یکی از آفات تهدید کننده نظام و انقلاب اسلامی است. ولایت فقیه، میراث گران بار حضرت امام رحمه الله است که ستون اصلی انقلاب، ضامن تداوم حرکت اسلامی و تحقّق ارزش ها در سطح جامعه به شمار می آید. از این روست که امام خمینی رحمه الله به صراحت به مردم و تمامی اقشار و گروه ها می فرمایند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد».

خطر عوض شدن قبله فرهنگی و ترویج ملی گرایی

یکی از خطرها و آفاتی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند، خطر عوض شدن قبله فرهنگی و ترویج ملی گراییِ افراطی است. حضرت امام خمینی رحمه الله با انقلاب اسلامی، امت بزرگ اسلام را به سوی قبله فرهنگی اسلام باز گرداندْ و در سایه رهنمودهای آن امام بیدارگر، پرده تبلیغات دروغین کفر و شرک جهانی دریده شد و سیمای درخشان اسلام، در آفاق گیتی به نورافشانی پرداخت. اینک باید مراقب بود که با گذشت 25 سال از انقلاب اسلامی، دوباره قبله فرهنگی عوض نشود و نسل جوان پاک دل و معصوم، در میان هیاهوی رفاه، صنعت، مدنیّت کاذب و فریاد ملی گرایی دروغین، سیمای تاب ناک اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و تشیّع سرخ علوی علیه السلام را گم نکند و هویت اصلی خویش را از یاد نبرد.

توطئه های منظم دشمن

بی تردید، پس از گذشت 25 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنانِ زخم خورده ملت مبارز و نستوه ایران، هم چنان در پی انتقام گرفتن از انقلاب اسلامی اند. بنابراین، مهم ترین خطرها و آفاتی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند، عبارتند از: تلاش برای حذف اسلامی بودن نظام، ایجاد شکاف عمیق بین مردم و انقلاب، انحراف از اصول و ارزش ها، تحریف تاریخ انقلاب اسلامی، غبارپراکنی در فضای جامعه، هجمه همه جانبه به ولایت فقیه، شبیخون فرهنگی، و کوشش برای بیگانگی نسل جوان از انقلاب و اسلام. بنابراین، وظیفه مسؤولان و امت شهیدپرور است که با سعی تمام، نظام و انقلاب اسلامی شان را به عنوان حقیقتی جاری و زنده تا هماره تاریخ، پاسداری و محافظت نمایند.

استقلال زدایی و سلب عزّت نفس

رهبر معظّم انقلاب اسلامی، حضرت آیت اللّه خامنه ای ـ مدظله العالی ـ روح عزّت و استقلال را ویژگی عمده انقلاب اسلامی برشمرده، چنین می فرمایند: «مشخصه عمده انقلاب اسلامی، عبارت است از بخشیدن روح عزّت، استقلال، استغنا و اعتماد به نفس به ملتی که در طول سالیان متمادی، سعی شده بود که اعتماد به نفس از او گرفته شود و استقلال او مورد دستبرد قرار گیرد و دیگران بر سرنوشت او تسلط یابند». بنابراین، باید مراقب باشیم که دشمنان انقلاب، بار دیگر عزّت نفس و استقلال ملت ما را مورد دستبرد قرار ندهند.

وظیفه همه مسؤولان نظام و تک تک افراد معتقد به انقلاب است که در برابر آفت استقلال زدایی و اعتمادزادیی که اینکه با برنامه ریزی از سوی دشمنان ملت ایران تعقیب می شود، به مبارزه برخیزند و از آیین و انقلاب و کیان میهن اسلامی خویش، مردانه دفاع کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:کم رنگ شدن معنویت (با تکیه بر دیدگاه شهید مطهری), ] [ 18:56 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب