مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تكنولوژي آشنا شدن و همه‌ي اينها درست است اما خدا هم هست. يكوقت ممكن است همه‌ي تدبيرت را به كار بزني، مثل اينكه آمريكا و اروپا و شرق و غرب همه تصميم گرفتند شاه را نگه دارند. خدا اراده كرد شاه برود. همه‌ي برادرها يك تنه «أَجْمَعُوا» (يوسف/15) در قرآن يك كلمه‌ي «أَجْمَعُوا» داريم، اجماع، يعني به اتفاق گفتند: يوسف را سر به نيست كنيم. اجماع كردند كه يوسف را در چاه بياندازند. همه‌ي برادرها يك تصميم گرفتند، خدا يك تصميم ديگري گرفت. «وَ أَرادُوا بِهِ كَيْداً فَجَعَلْناهُمُ الْأَخْسَرينَ» (انبيا/70) اينها يك اراده‌اي كردند، خدا هم اراده‌‌ي ديگري كرد. بنابراين شما نگو در ازدواج اگر داماد فلاني شوم، وضعشان خوب است. چون بابايش پولدار است، پير هم شده و يكي دو دفعه هم سكته كرده است. به سلامتي ما دامادش شويم سكته‌ي سوم هم خلاص! ما به يك ارثي مي‌رسيم. اين خواب‌ها را نبينيد براي ازدواج! من اگر فلان جا استخدام شوم، من اگر فلان جا مغازه‌دار شوم، خيلي از ادم‌ها در ناف شهر مغازه‌ي دم نبش در فلكه دارند، اخر سال ورشكست مي‌شوند، و خيلي از آدم‌ها زير يك راه پله يك جايي به اندازه‌ي يك قبر، در يك جاي كوچكي زير يك راه پله غير رسمي دارند كار مي‌كنند، و آخر سال ورشكست هم نمي‌شوند.

 حديث داريم نگو: خدايا پول به من بده مكه بروم. به تو چه! بگو: «اللهم ارزقني حج بيتك الحرام» خدايا مي‌خواهم مكه بروم. نگو: «اللهم ارزقني مالا لاحجة» پول به من بده مكه بروم. به تو چه؟ ممكن است پول داشته باشي مكه نروي، و ممكن است مكه بروي پول نداشته باشي.

نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت16:02---18 آبان 1390
سلام.

اجرتون با خدا.

وب پر محتوایی دارید امیدوارم در سایه سار الهی موفق باشید.

التماس دعا.
پاسخ:از ابراز لطف شما متشکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:خداوند, هم سبب‌ساز است, هم سبب‌سوز, ] [ 10:13 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب