مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

سرافكندگى بر عموم مسلمانان جهان، شايد خيليها هنوز معتقد باشند كه جنگ بين اعراب و اسرائيل بوده ولى بدون ترديد ميشود گفت كه اين شكست دامان همه مسلمانان را ننگين كرد دليل اين مطلب گفتار ارتجاعى موشه‏دايان است هنگاميكه داخل (بيت‏المقدس) ميشد فرياد زد ما امروز انتقام خيبر را از مسلمانان گرفتيم309.
2-
شهر بيت‏المقدس كه حاوى نخستين قبله‏اى مسلمانان و محل معراج پيامبر اسلام است بدست مهاجمين متجاوز افتاده و در معرض بى‏احترامى سربازان يهود قرار گرفت و با يك دسيسه مخفى و نيرنگ مرموز و نقشه بسيار ماهرانه به مسجد اقصى آتش زدند و با آن وسيله در اطوار مسجد و تزيينات آن تغييرات كلى دادند.
بنا بگفته بعضى از جرائد اسرائيل در فكر نقل اساس مسجد اقصى بمحل ديگر است و در پيرامون همان منظور مهندسين برجسته‏اى را از خارج طلبيده تا مسجد را از جاى خود برداشته و در جاى ديگر نصب نمايند و بر خرابه‏هاى آن هيكل سليمان را بنا كنند.
3-
بيش از پانزده هزار اردنى كه در بين آنها تعداد زيادى كودك، زن، غير نظامى بود مجروح و يا مقتول شدند! و همين قدرها هم از مصر و سوريه از بين رفتند.
(
غلوب پاشا) مى‏نويسد اغلب نظاميان اردن بوسيله بمبهاى آتش‏زاى (ناپالم) تبديل بخاكستر شدند و اضافه كرده بنابه اظهارات دكترهاى معالج مجروحين اردن در 700 مجروح 200 نفر زخم‏سوختگى داشتند310.
4-
تعداد آوارگان اين جنگ تا 9 شباط 67 يعنى پس از پنج‏ماه بعد از جنگ به (243500) انسان رسيد و اگر اين شماره را بر آوارگان جنگ 1948 اضافه كنيم جمعيت آنها بالغ بر (419/364/1) ميشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:اين جنگ چه آثار شومى باقى گذاشت؟, ] [ 10:27 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب