مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

خدا كند بشريت زودتر به اين نكته پي ببرد و گرنه معلوم نيست چند ايسم ديگر و چند هزار سال ديگر را بايد هدر بدهد تا رويش را از سمت خودش بگرداند و به سمت آسمان كند. حساب هاي بشري انسان ها سرجاي خودش، ولي از ابتداي آفرينش ما، به همراه ما راهنماهايي هم آفريده شدند كه از كارخانه سازنده، گارانتي موفقيت آورده بودند؛ پيام آوراني كه بروشوري براي طرز استفاده از مدت عمر و چگونگي انجام كارها با خود داشتند. اگر انسان ها از همان ابتدا به حقيقت تن مي دادند و قدري هوشمندانه تر عمل مي كردند، هزاران سال طول نمي كشيد تا راه حل هاي كودكانه خود را امتحان كنند و عمرشان را هدر بدهند و آخر سر هم به جايي نرسند. پيامبري بعد از پيامبري و هشدار دهنده اي بعد از هشدار دهنده ديگر آمدند و مرحله به مرحله پله هاي ترقي و موفقيت را برشمردند و راهكارها را ارائه دادند. راه هاي برون رفت از مشكلات بشري در كتاب هاي شان مرقوم و محفوظ ماند ولي به جز عده قليلي كه به آن عمل كردند، كسي نجات پيدا نكرد.دوران پيامبران و سال هاي تدريس «چگونه موفق بودن» سپري شد، ولي هنوز اكثريت انسان ها آنها را تكذيب مي كردند. پيامبر آخر كه مهلتش تمام شد، خالق انسان ها به او امر كرد كه اين شجره طيبه را قطع نكند و نفر بعدي زنجيره را به همه انسان ها معرفي كند.خطابه غدير تنها خطابه اي است كه آخرين پيامبر خدا نه تنها شنيدن و دانستن آن را براي همگان واجب دانسته اند، بلكه رساندنش به ديگران را نيز بر ما تكليف كرده اند و اين امر در مورد هيچ خطبه ديگري از ايشان سابقه ندارد.توصيه به نقل جريان غدير توسط حضرت محمد مصطفي(ص) با ذكر عبارت «الي يوم القيامه» خاتمه مي يابد. يعني اگر شما جزء گروهي هستيد كه تا اينجاي حرف را پذيرفته ايد، مكلف شده ايد اين حقيقت را به آنها كه نمي دانند، ابلاغ كنيد. باشد كه بشريت بالاخره راهنما و رهبر خود را بشناسد و بفهمد كه راه نجاتش در كجاست، يك بار هم به جاي ايسم هاي بي سر و تهي كه تا حالا جواب نداده است، به نسخه شفا بخش كارخانه سازنده عمل كند و منجي كاروان به كج رفته را طلب كند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:تامل, ] [ 10:7 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب