مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

هم چنین بر طبق آیات، قرآن کریم برای تدبر، تفکر، تذکر و تزکیه، ایمان و عمل نازل شده است. لذا «قرائت» قرآن کریم که اصلی ضروری است، فقط گام اول است و مهم این است که پس از قرائت، مورد تأمل، تعقل و تفکر و سپس ایمان و عمل قرار گیرد. لذا اگر به جای هفت سبک «قراء سبعین» به چهارده سبک نیز خوانده شود، اما مورد فهم، ایمان و عمل قرار نگیرد، فایده‌ای ندارد. به قول شاعر ایرانی، حافظ:

«عشقت رسد بفریاد، گر خود بسان حافظ – قرآن ز بر بخوانی، در چارده روایت»

پس از دقت در نکات فوق، به آن دسته از وهابی‌هایی که به چنین حربه‌های سبکی متوسل می‌شوند بفرمایید:

الف – اول قاری قرآن کریم، حضرت رسول الله (ص) بود که سنی نبود و دومین آنها نیز باب العلم، امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) بود که او نیز سنی نبود.

  ب – بدون شک اهل مکه‌ و طرفداران ابوسفیان و ابوجهل که با پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم می‌جنگیدند، همگی بهتر از مسلمانان اهل عراق، شام یا ... قرائت قرآن را بلد بودند، چرا که هم به عربی حجاز تکلم می‌کردند و هم اهل سرزمین وحی بودند. و امروزه نیز حکام سعودی و وهابی‌ها که مسلط بر مکه و مدینه شده‌اند و در همراهی با امریکا و اسرائیل مردم مسلمان بحرین و یمن را قتل عام می‌کنند، بسیار بهتر از دیگران به قرائت قرآن کریم تسلط دارند.

  ج – در احکام اهل سنت نیز قید و تأکید شده است که هر کس علیه حاکم حکومت اسلامی بشورد، کافر، مشرک، باغی، طاغی و یاغی است. و بدون شک کسانی که در صفین، جمل و ... با حضرت علی علیه‌السلام که خلیفه‌ی چهارم بود جنگیدند (خوارج، ناکثین، معاویه، طلحه و زبیر و ...) همگی قرآن می‌خواندند و خوب هم می‌خواندند.

  د – بفرمایید؛ به فرض که قراء سبعه (پدید آورندگان قرائات هفت گانه) اهل سنت باشند، به شما چه ربطی دارد؟ شما که اهل سنت هم نیستید. شما وهابی هستید و وهابیت را انگلیس حدود 200 سال پیش پایه‌گذاری کرد تا اسلام را از مرکزش انگلیسی کند.

ھ بفرمایید اگر در تاریخ شیعه هیچ کاری برا ی حفظ و نشر قرآن کریم و اسلام ناب محمدی (ص) ثبت نشده باشد، به غیر از واقعه‌ی کربلا، که تجلی و آموزش صحیح‌ترین روش قرائت، تلاوت، تعقل، فهم، ایمان و عمل به قرآن کریم بود، برای جامعه‌ی اسلامی کافیست.

نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت17:51---28 بهمن 1390
سلام

اول بگم که فرقه ای به نام وهابیت وجود نداره این یک

بعدشم اینجور آدمایی که از این خزعولات میگن آدمای احمق و بیسواد هستن و یا متعصب، شما و ما همگی قرآن می خونیم ما هم قاری داریم شما هم دارید. حالا میخواید سر اینم با هم دعوا کنید؟!!!!!

والله عیبه همه ی دنیا به ما نگاه میکنن

کی میخواین از این گیر دادنا دست بکشید؟

خداحافظ شما
پاسخ:دوست عزيزم سلام اينكه فرقه اي به نام وهابيت وجود ندارد كذب محض است چون اصلا ما با آنها درگير هستيم اگر مدرگ خواستيد با ما تماس بگير


چریک سایبری
ساعت20:40---20 بهمن 1390
باسلام وخسته نباشید
استفاده کردیم بزرگوار خوشحال میشیم به ماهم سری بزنید ‏‎


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:29 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب