مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

احیای ارزش های راستین

آیات شریفه ی106 تا109شعراء"

آن زمان که برادرشان نوح به آن ها گفت:آیا (از خدا)پروا نمی کنید؟ من برای شما فرستاده ای امین هستم پس از خدا بترسید  و مرا اطاعت کنید و برای این اجری از شما در خواست نمی کنم اجر من جز بر پروردگار جهانیان نیست.

پیام آیات :حضرت نوح (ع)درباره مزد رسالت خود به مردم می گوید:

1-من از شما مزدی و پاداشی نمی خواهم.

2-مزدو پاداش من بر عهده ی پروردگار جهانیان است.

"آیه ی شریفه ی57 فرقان"

بگو برای این (رسالت)از شما مزدی نمی خواهم مگر کسی که بخواهد راهی به سوی خدا پیش گیرد.

پیام آیه :در این آیه خداوند به پیامبر اکرم (ص) فرمان می دهد که اجر و پاداش خود را راه یافتن مردم به سوی خدا و ایمان و اعتقاد به اسلام قرار دهد.

"آیه ی شریفه ی23 شوری"

این است آن چه خداوند مزده می دهد بندگان خود را که ایمان آورده اند و کار های شایسته کردند بگو من برای این مزدی از شما نمی خواهم مگر محبت و دوستی خویشان را و هر کس نیکو یی ورزد در آن نیکویی بیفزاییم همانا خدا آمرزنده ی سپاسگزار است.

پیام آیه:محبت و دوسستی خویشان (اهل بیت) پیامبر (ص)به عنوان مزد رسالت ایشان معرفی شده است.

"آیه ی شریفه ی 47سبا"

بگو هر مزدی که از شما خواسته ام به نفع خودتان است مزد من جز بر خدا نیست و او بر هر چیزی گواه است.

پیام آیه:خداوند به پیامبر (ص) فرمان می دهد بهمردم بگوید که اگر از شما مزدی می خواهم برای خودتان است زیرا کار پیامبران چنان بزرگ است که اجر آن را فقط خداوند می تواند بپردازد و خداست که پاداش ایشان را خواهد داد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:وضع فرهنگی و سیاسی عصر ائمه علیه السلام", ] [ 8:7 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب