مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

قـدرت فـکر و دعـا 

مكانیسم اثر افكار و اذكار 

در سال 1867م «بارون ریختن باخ» ادعا كرد،‌ از بدن انسان امواجی خارج می‌شود كه می‌توان آن را مشاهده كرد. و بعدها «كارل دوپول» ثابت نمود كه امواجی از بدن حیوان،‌ گیاه و جماد خارج می‌شود كه از آنها عكس‌برداری هم نموده‌اند.امروزه پژوهش‌های زیادی درحوزه فیزیك كوانتومی شده است،‌ كه در اثر آن به نتایج و كشفیات شگفت‌انگیزی دست یافته‌اند. فیزیك كوانتومی قوانین انرژی در سطح ذرات بسیار ریز (هسته) را تشریح می‌كند. و تمامی اشیاء‌ و پدیده‌ها میدان مغناطیسی خاص خود را دارند. در فیزیك كوانتومی هر فكری شكل و اثری دارد. آن‌چه فكر می‌كنید، ممكن است تبدیل به واقعیت شود؛ به نظر می‌رسد افكار ما می‌تواند اثر مثبتی داشته باشد،‌ حتی بر روی كسانی كه هیچ‌گاه آنها را ملاقات نكرده‌ایم.                                                                                 

دكتر ماسورا اموتو با كشفیات بزرگ خود در مورد تأثیر میدان‌ها و امواج انواع صداها ، كلمات،‌ اذكار،‌ افكار و دعاها بر روی آب،‌ تحول عظیمی در دانش بشری ایجاد كرده است. وی مطالعات خود را صرف انرژی حیاتی اشیاء و پدیده‌ها در فیزیك كوانتومی و میدان رزونانس امواج (Hado) ـ كه پیرامون اشیاء مختلف وجود داردـ كرده و مشاهده نمود كه تمامی اشیاء و پدیده‌ها میدان مغناطیسی خاص خود را دارند. او با تكنیك عكس‌برداری خاص خود، توانسته تأثیر میدان‌ها و امواج را بر روی آب نمایش دهد.

اموتو با انجام آزمایشات متعددی با خواندن دعا،‌ پخش كردن انوع آهنگ‌ها و موسیقی‌ها بر آب؛ تشكر از آب؛ و حتی برچسب زدن انواع كلمات نوشته شده بر روی لیوان آب؛ و تصویربرداری از ساختمان مولكولی آن، ‌مشاهده نمود كه ساختمان مولكولی آب وقتی در معرض صدای دلنشین، دعا و نوشته با مفاهیم خوب ومثبت، همچون «امید»،‌ «عشق و محبت»، «صلح و آرامش» و... قرار می‌گیرد، كریستالی با دانه‌بندی مولکولی زاویه‌دار و شكل زیبا و منظم همچون شكل گل تشكیل می‌دهد. و در مقابل صدای ناهنجار، موسیقی تند یا نوشته با محتوای زشت، منفی و نابهنجار، همچون «تو احمقی»، «شیطان»‌، «می‌کشمت» و ... حالت درهم ریخته و بسیار آشفته دارد. جالب‌تر این‌كه تصویر كلمة «تو احمقی» شباهت باور نكردنی به برخی از تصویر حاصله از موسیقی‌ها مثل پاپ و هوی‌متال داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:دعا, ] [ 9:30 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب