مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

رسواییِ تبلیغات دروغین غرب

گسترش اسلام و ارزش های مذهبی و رویکرد آزادگان جهان به اسلام و قرآن، احیای ارزش ها و مقدسات دینی در میان جوانان کشورهای اسلامی، اشتیاق مردم جهان به درک حقایق، آشکار شدن ماهیت پلید طرفداران دروغین حقوق بشر، دموکراسی و عدالت نزد ملت های تحت ستم جهان، رسوایی و انفعال امپریالیسم تبلیغی و طرد استکبار و...، همه و همه ازدستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است؛ چنان که رهبر فقید و فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله در این باره می فرمایند: «به حمداللّه از برکت انقلاب اسلامی ایران، دریچه های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است و می رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودی را بر سر همه مستکبران فرو ریزد».

تغییر معیارها

پاک سازی عوامل بیگانه و تغییر معیارهای حاکم بر مراکز دولتی، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. در نظام فاسد پهلوی، عدم پای بندی به اسلام و ارزش های دینی در گزینش افراد مؤثر بود، ولی در پرتو تابش آفتاب انقلاب، معیارهای گزینش تحول یافت و پای بندی به ارزش های الهی، میزان ارزیابی افراد قرار گرفت.

اصلاح مراکز آموزشی

یکی از نتایج انقلاب اسلامی، اصلاح مراکز آموزشی است. نظام فاسد شاه با ترویج فرهنگ غربی در مراکز آموزشی، می کوشید پایه های دینی و اعتقادی نسل جوان را سست کند تا افزون بر استقلالْ تدین، حیثیت و شرف این ملت را نیز بر باد دهد. در چنین موقعیتی، نسیم لطف الهی وزیدن گرفت و همه چیز را به سود دین باورانِ ایمان مدار دگرگون ساخت. مقایسه مراکز آموزشی آن دوره، با مدارس امروز و کوشش مسؤولان امور آموزشی برای شکوفایی فرزندان این دیار، هر منصفی را به تقدیرو پشتیبانی از انقلاب شکوه مند اسلامی وا می دارد. البته باید همواره مواظب و بیدار بود تامفاسد اجتماعی، به گونه ای دیگر نسل جوان میهن اسلامی را تهدید نکند.

انقلاب در روش و منش

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، انقلاب در روش ها و منش هاست. حضرت امام خمینی رحمه الله پیش از آن که مردم را به انقلاب بر ضد طاغوت وادارد، انقلابی در درون دل ها آغاز کرد. انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود در روش ها، منش ها و سنّت های جاهلی. جوانانی که تاچندی پیش، به فکر آرایش ظاهری خود و به دنبال شهوات نفسانی بودند، این بار در جست وجوی حقیقت، راه شهادت پیش گرفتند و حسین وار، ندای «هیهات منّا الذّله» سر دادند و ارزش های طاغوتی را به ارزش های قرآنی مبدّل کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:حضور مقتدرانه زنان در دفاع مقدس, ] [ 20:3 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب