مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

علم خدا

الا يعلم من خلق. آيا خداوند آنچه را خود آفريده نمى‏داند20؟ توضيح: چون هر موجودى در پيدايش و هستى خود بهستى بى پايان خداى متعال تكيه زده است هرگز نمى‏شود كه ميان آن موجود و خدا حجاب و حائلى فرض نمود يا آنرا از خداوند پنهان دانست بلكه هر چيز براى او آشكار مى‏باشد و او بدرون و بيرون هر چيز مسلط و محيط است.

رحمت خدا

نيازمند ناتوانى را مى‏بينيم و باندازه توانائى خود نيازمندى او را رفع مى‏كنيم درمانده بيچاره‏ئى را دستگيرى مى‏نمائيم يا دست نابينائى را گرفته بمقصد مى‏رسانيم اينگونه كارها را مهربانى يا رحمت شمرده؛ كار پسنديده و ستوده مى‏دانيم.
كارهائيكه خداى كارساز بى نياز انجام مى‏دهد جز رحمت نمى‏تواند باشد؛ زيرا با بخشيدن نعمتهاى بيشمار خود همه را بهره‏مند مى‏سازد و با هر بخشش بى آنكه خودش بكسى نياز داشته باشد گوشه‏ئى از نيازمندى‏هاى موجودات را رفع مى‏نمايد چنانكه مى‏فرمايد: و ان تعدوا نعمه الله لا تحصوها21. و مى‏فرمايد: رحمتى وسعت كل شى‏ء22.


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت10:04---22 دی 1390
با سلام.خوشحال میشم به کوچکترین جامعه مجازی ایرانیان بیایی این شبکه کوچک برای شما وبلاگ نویسان و وبمستر های عزیز فرصتی طلایی داره حتما بیا ما منتظرتیم.راستی اگه مطالب خوب و مفیدی در هر زمینه داری خوشحال میشیم به جمع نویسندگان ما بپیوندی و در کنار همدیگه فعالیت داشته باشی اگه چند نفر روی یک وب فعالیت داشته باشیم مطمئنا خیلی بهتر از اینه که هر کس روی یک وب فعالیت داشته باشه.همچنین یه چت روم هم داره که برای جامعه مجازی طراحی شده که ناظرهای چت روم از بین نویسندگان برتر انتخاب می شوند بعدا دیر است هم اکنون بیا و به جمع ما بپیوند.منتظر حضور گرمت هستیم با تشکر امیر وبمستر ===www.amirana.tk

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:قدرت خدا, ] [ 9:20 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب