مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

وجود و قدرت و علم خداى متعال

مشاهده اجزاء بهم پيوسته اين جهان پهناور و گردش عمومى حيرت‏انگيز آن و نظامهاى جزئى خيره كننده و مرتبط بهم كه در هر گوشه و كنار آن در جريان است و در نتيجه هر يك از انواع پديده‏ها بسوى هدف خاص و مقصد ويژه خود با نهايت نظم و ترتيب در سير و حركت مى‏باشد، براى هر انسان خردمند روشن مى‏سازد كه جهان هستى و هر چه در آنست در وجود و بقاء خود از يك وجود و مقام فناناپذيرى سرچشمه مى‏گيرد كه با قدرت بيكران و علم بى پايان خود جهان و جهانيان را آفريده است و هر يك از آفريده‏هاى خود را مهد پرورش قرار داده با عنايت و خاص خود بسوى مقصد كماليش سوق مى‏دهد. اوست كه هستى‏اش فناناپذير است و بهر چيز توانا و دانا مى‏باشد. خداى متعال در كلام خود مى‏فرمايد: له ملك السماوات و الارض يحيى و يميت و هو على كل شى‏ء قدير هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن و هو بكل شى‏ء عليم. ملك و فرمانروائى مطلق آسمانها و زمين از آن خدا است و او زنده مى‏كند و ميميراند، و اوست كه بهر چيز توانا است اوست كه بهر چيز از ناحيه اول و آخر و ظاهر و باطن (از هر ناحيه و جهت احاطه دارد و اوست كه بهمه چيز داناست18.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:توحيد و يگانگى, ] [ 9:18 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب