مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

عرض كردند سبب چه بود كه باعث عتاب و سرزنش شديم . فرمود چونه شما ادعا ميكيند ما شيعيان على (ع ) هستيم . واى بر شما شيعيان آن آقا، حسن و حسين (ع ) و اباذر و سلمان ، مقداد و عمار و محمد بن ابى بكرند.
آن كسانيكه كوچكترين مخالفت نسبت بدستورات على (ع ) نكردند و مرتكب يك كار كه او نهى كرده بود نشدند، اما شما ميگوئيد ما شيعه على هستيم در بيشتر از كارها مخالف او هستيد و نسبت به بسيارى از واجبات كوتاهى ميكنيد. حقوق برادران را سبك ميشماريد. جائيكه نبايد تقيه نمائيد مى كنيد و تقيه نمى كنيد آنجا كه بايد بكنيد. اگر بگوئيد دوستان و محبين آن آقائيم با دوستانش دوست و با دشمنانش دشمن هستيم اين سخن را رد نيمكنم اما مقامى بسيار ارجمند را ادعا كرديد اگر گفته خود را بوسيله كردار ثابت نكنيد هلاك خواهيد شد مگر رحمت خدا نجاتتان بدهد.
عرض كردند يابن رسول الله (ص ) اينك از گفته خود استغفار ميكنيم و توبه مينمائيم همانطور كه شما تعليم داديد مى گوئيم ، شما را دوست داريم دوست دوستان شما و دشمن دشمنانتان هستيم ، در اين هنگام على بن موسى الرضا(ع ) فرمود (مرحبا بكم يا اخوانى و اهل ودى ) مرحبا به شما اى برادران و دوستان من بالاتر بيائيد بالاتر بيائيد پيوسته آنها را بطرف بالا مى برد تا پهلوى خود نشانيد آنگاه از دربان سئوال كرد چند مرتبه اينها آمدند اجازه نيافتند. عرض كرد شصت بار فرمودئ شصت مرتبه برو و سلام كن و سلام مرا نيز برسان .
بواسطه استغفار و توبه ايكه كردند گناهاشان محو شد و بسبب محبتى كه با ما دارند سزاوار احترامند. به احتياجات خود و خانواده شان رسيدگى كن از نظر مالى بر آنها فرواان توسعه ده براى مخارج و هدايا و تحفه و رفع احتياجات . (1)
----------
1-
جلد 15 بحارالانوار جزء اول ص 244


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 آبان 1390برچسب:چه كسى شيعه است, ] [ 17:58 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب