مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

در اوائل اكتبر 1973 رمضان 1393 قواى مصر با يك حمله بسيار ماهرانه از رودنيل گذشته و سد باروى اسرائيل را ويران نمود و كرانه‏هاى رود نيل را از صحراى سينا بتصرف خود درآورد و قواى سوريه از كوههاى جولان حمله كردند و سه روز نگذشته بود كه قواى اسرائيل بحالت ضعف و در شرف سقوط بود كه امريكا مصر را مجبور به آتش بس نمود و در همان فرصت به اسرائيل نيروى جديد رسيد و توانست با ايجاد پل دريائى از رود نيل رد شده در خاك مصر به صحراى سينا اضافه نمايد و نتيجتاً ارتش سوم مصر در محاصره اسرائيل واقع شد و مسلمانها در تمامى كشورهاى اسلامى و مخصوصاً در ايران دست به نيايش برداشته بودند و سپاه جنگنده مصر و سوريه را دعا ميكردند و مردم اغلب اوقات خود را به شنيدن اخبار تازه از راديو و مجلات و روزنامه‏ها مشغول بودند و كمكهاى مالى زيادى ميكردند ولكن قدرت امريكا و كمكهاى همه جانبه او به اسرائيل بهمه آنها فائق آمد و از 1947 تا 1973 سه مرتبه جنگ به ترتيب زير بين اعراب و اسرائيل رخد داد: 1948 و 1967 و 1973، در هر يكى اسرائيل بطوريكه نقشه 29 نوامبر 1973 شماره 9120 كيهان نشان ميدهد به متصرفات خود اضافه كرد.
ولكن آنچه مايه تسلى ميشود در جنگ اكتبر 1973 اعراب مخصوصاً ژنرال حافظ اسد رياست جمهورى سوريه استقامت بسيار شديدى از خود نشان دادند بطوريكه اسرائيل از مركب غرور پياده گرديده و حاضر به صلح و آتش بس شد. خداوند به احترام ولى عصر (ع) وسائل صلح را بنفع مسلمانان قرار دهد.

قساوت و سنگدلى

قساوتهاى نمونه عصرفضا

مجله جوانان سال نهم شماره 102 صفحه 13 عكس جوانى را چاپ كرده بود بنام حسين شاه محمدى بروجردى كه دختر شش‏ساله‏اى بنام عصمت را كه خواهر زنش بوده ربوده و با آتش سيگار پنجاه و هشت جاى بدنش را سوزانيده بود و عكس عريان دختر در حاليكه سياهياى بدنش نمايان بود و ماجرا را به خبرنگار توضيح ميداد ديده ميشد.
جريان بدين شرح بود عليقلى رفيعيان پدر عصمت ميگويد چند روز قبل عصمت دختر شش ساله‏ام كه باهمسالان خود در كوچه بازى مى‏كرد ناگهان ناپديد شد پس از جستجوى زياد يكى از فاميلهايمان اطلاع دادند كه عصمت را حسين داماد 27 ساله‏ام از مقابل خانه ما در خيابان كيومرث اهواز دزديده و با خود به بروجرد برده است من بلافاصله پسرم جعفر را به بروجرد فرستادم كه عصمت را بياورد و جعفر پس از چند روز كه همه فاميل بشدت دچار نگرانى شده بودند برگشت و دخترم را آورد در حاليكه پنجاه و هشت اثر سوزندگى در بدن داشت و ما فوراً به پزشك قانونى مراجعه نموديم پزشك از ديدن دختر صغير با آن وضع رقت‏بار متأثر گرديد و گفت من طى سالهاى انجام وظيفه شاهد جنايات غم‏انگيزى بوده‏ام اما اعتراف ميكنم كه مانند اين جنايت بيرحمانه غيرانسانى نديده‏ام.
من هرگز بياد ندارم كه طفل معصوم 6 ساله‏اى را چنين وحشيانه آزار داده باشد و احياناً انتقام اختلافات خانوادگى را در سريك بچه بى‏گناه با اين طرز شرم‏آورى گرفته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:از هجوم اكتبر 1973 چه اثر ديده شد؟, ] [ 10:29 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب