مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

يهود كه تناسب انتساب آنان به (يهودا) پسر يعقوب (يهود) گفته ميشود بجهت انتساب به حضرت يعقوب (اسرائيل‏الله) بنى‏اسرائيل گفته ميشود و بمناسبت آنكه كوه صهيون در شهر اورشليم واقع است و هيكل سليمان و مسجد اقصى و صخره نيز در همان كوه واقع است صهيونى شناخته شده‏اند و يا صهيونيسم نام حزبيست بنام همان كوه275.
قومى هستند وحشى، سفاك و بى‏غيرت. و ما بيان اوصافى كه قرآن خبر داده مبادرت ميكنيم و مهمترين آنها در هشت صفت ناانسانى خلاصه ميشود:
1-
قاوت و توحش: سنگدلى آنها را قرآن به سنگ تشبيه ميكند و مى‏گويد باز از سنگ گاهى ترشحات حياتى و مواد نافع بر بشر عايد مى‏شود ولى از يهود نفعى، ترحمى بر بشر نميشود.
ثم قست قلوبكم من بعد ذالك فهى كالحجارة اواشد قسوة و ان من الحجارة لما يتفجر منه الانهار و ان منها لما يشقق فيخرج منه الماء276
و گاهى يهود را لعن و توبيخ به عهد شكنى و خيانت و تحريف و جعل اكاذيب ميكند.
فبما نقضهم ميثاقهم لعناهم و جعلنا قلوبهم قاسية يحرفون الكلم عن مواضعه و نسوا حظاً مماذكروابه و لاتزال تطلع على خائنه منهم الاقليلا منهم (مائده / 13).
قساوت قلب آنها را تاريخ در تمام ادوار خود آفتابى كرده است همانها بودند كه بسال 117 م روميها و يونانيها را از دم شمشير گذرانيدند و سپس خونشان را آشاميدند و گوشتهايشان را خوردند استخوانها را قطعه قطعه كرده به سگها دادند، تعداد مقتولين به (000/220) نفر رسيد.
و همانند آنرا نيز (در مصر و قبرس) انجام دادند و در سافل از شهرهاى اسپانيا يكصد و سى و هشت مسيحى را اول مجروح و زخمى كردند سپس زنده بگور نمودند بطوريكه دستهايشان بروى زمين ظاهر بود277.
اين قساوت بقانون وراثت به نسل موجود رسيده و حتى در همين جنگ 1967 كه اسرائيل به بيت‏المقدس چيره شدند به يك آبادى بزرگى هجوم بردند مردم بيگناه بمسجد پناه بردند غافل از آنكه يهود بمسجد حرمتى نميگذارد، درست وقتيكه همه داخل مسجد شدند، هلى كوپترها برفراز مسجد ظاهر شده دهها تن مواد منفجره بمسجد ريخته همه را سوزاندند، اين خبر را راديوها و روزنامه‏ها و جرائد منتشر ساختند.
2-
كشتن انبياء: پيغمبر كشى يكى از خبيث‏ترين اوصاف زشت يهود است كه قرآن مجيد خبر داده ولقد آتينا موسى الكتاب و قفينا من بعده بالرسل و آتينا عيسى بن مريم البينات و ايدناه بروح القدس افكلما جائكم رسول بما لاتهوى انفسكم استكبرتم ففريقاً كذبتم و فريقاً تقتلون278.
و در همان سوره آيه 91 گويد: قل فلم تقتلون انبياء الله من قبل ان كنتم مؤمنين.
و در سوره مائده آيه 70 گويد: لقد اخذنا ميثاق بنى‏اسرائيل و ارسلنا اليهم رسلاكلما جائهم رسول بما لاتهوى انفسهم فريقاً كذبوا و فريقاً يقتلون.
جاى شگفت است پيغمبر كشى بين آنان بجائى رسيده بود كه بنا بگفته تاريخ و روايات، يهود مابين طلوع فجر تا طلوع آفتاب هفتاد پيامبر را سر مى‏بريدند و سپس دكانها را باز كرده مشغول داد و ستد ميشدند گويا هيچ كارى نكرده‏اند از جمله پيامبرانى كه بدست آنها بقتل رسيده است يحيى و زكريا بودند بخاطر آنكه آنها را از فحشاء و منكرات منع ميكردند و براى هارون مقدمات قتل را آماده كردند و براى عيسى چوبه‏هاى دار نصب نمودند و پس از فتح خيبر همسر اسلام بن مشكم، يهودى كه بصورت ظاهر اسلام آورده بود در ذراع سرخ شده گوسفند سم داخل كرد و بخدمت پيغمبر (صلى الله عليه و آله و سلم) آورد و بشربن براء قطعه‏اى از آن گوشت خورد و همانجا افتاد و مرد پيغمبر (صلى الله عليه و آله و سلم) از دهان بيرون انداخت279.
3-
دروغ و افتراء و تحريف يهود: بنا بگفته قرآن ملوث‏ترين اقوام وحشى روى زمين هستند.
من الذين هادوا سماعون للكذب سماعون لقوم آخرين لن يأتوك يحرفون الكم من بعد مواضعه (مائده 41-42).
و در سوره آل عمران آيه 71 گويد: يا اهل الكتاب لم تلبسون الحق بالباطل و تكتمون الحق و انتم تعلمون.
من الذين هادوا يحرفون الكم عن مواضعه و يقولون سمعنا و عصينا واسمع غير مسمع وراعناً لياً بالسنتهم و طعناً فى الدين280.
4-
مكر و خدعه يهود: اين دو (صفت) دو عصاى محكمى است كه هميشه يهود در كارهاى خويش بر آن تكيه ميكند اين دو وصف سرشتى است در طبيعت هر يهودى در هر كجا و در هر كارى كه انجام مى‏دهند.
قرآن ميفرمايد: و مكروا و مكرالله و الله خير الماكرين281.
و در سوره مائده آيه 41 گويد: يا ايها الرسول لايحزنك الذين يسارعون فى الكفر من الذين قالوا آمنا بافواههم ولم تؤمن قلوبهم.
اى پيغمبر محترم ترا غمگين نسازند آنانكه بسوى كفر چهار نعل ميروند و در ظاهر تظاهر به ايمان ميكنند و در حقيقت دلهايشان عارى از ايمان است.
5-
ثروت پرستى و مال اندوزى يهود: از زمان موسى (عليه السلام) هنگامى كه وى براى آوردن الواح بكوه طور رفت و سامرى گوساله‏اى از طلا و نقره ساخت و به او ستايش كردند از همان وقت تا امروز مال و ثروت يگانه معبود يهود است.
هر فرد يهودى سعى ميكند كليه ثروت دنيا را تحت اختيار خود در آورد و از اين راه به رقبه مردم مالك باشد.
قرآن در سوره بقره آيه 92 اين معنى را توضيح داده و مى‏فرمايد: و لقد جائكم موسى بالبينات ثم اتخذتم العجل من بعده و انتم ظالمون
و در سوره مائده آيه 62 گويد: وترى كثيراً منهم يسارعون فى الائم و العدوان و اكلهم السحت لبئس ماكانوا يعملون
6-
پيمان شكنى و خدعه يهود: اگر بنا شود يك مجسمه از پيمان شكنى ريخته شود بايد مجسمه يهودى ريخته شود چه پيمانها كه زير پا نهادند و چه عهدها كه شكستند.
هنگامى كه پيامبر اسلام خندق را حفر كرد، و سپاه مهاجم از عبور آن بازماندند، يهود (بنى قريضه) كه با رسول خدا (صلى الله عليه و آله و سلم) پيمانى داشتند كنفرانس عاجلانه‏اى تشكيل دادند و باين نتيجه تصميم گرفتند كه از يك سوى متناسب به سپاه اسلام بتازند و از سوى ديگر سپاه مهاجم حمله كنند تا اسلام را يكمرتبه ريشه كن سازند و در همان تصميم بودند و لكن با عنايت غيبى سپاه مهاجم شكست خورده بدون نتيجه برگشتند.
پيغمبر اسلام (صلى الله عليه و آله و سلم) با دستور وحى آسمانى بنى قريضه را محاصره كرد! و پس از 25 روز تسليم شدند و هفتصد مرد جنگجو را با سارت گرفته پيش پيامبر اكرم (صلى الله عليه و آله و سلم) آوردند حضرتش فرمود هر كس را مى‏خواهيد انتخاب كنيد تا درباره تنبيه شما رأى دهد همه آنها سعد بن معاذ را كه سابقاً از همان قبيله خائن بود انتخاب كردند.
سعد كه به فطرت يهود وارد بود امر كرد تمام مردها را گردن زدند و زنهايشان را اسير گرفتند، قضاوت سعد كه به سمع مبارك رسول خدا (صلى الله عليه و آله و سلم) رسيد فرمود بخدايم قسم حكم تو مطابق حكم خداوند است282.
7-
فساد اخلاق: افساد و اخلالگرى يكى از عادات و رسوم شرافتمندانه پيشرفت يهود است و بقول هيتلر هردملى را در دنيا بشكافتيد خواهيد ديد كه ميليونها يهودى داخل آن مشغول افسادند283.
قرآن لعن انبياء گذشته را نسبت به بنى اسرائيل درباره اعمال فاسد و كارهاى ناپسند آنها حكايت ميكند: لعن الذين كفروا من بنى اسرائيل على لسان داود و عيسى بن مريم ذالك بماعصوا و كانوا يعتدون، كانوا لايتناهون عن منكر فعلوه ليئس ماكانوا يفعلون284.
8-
رباخوارى: قرآن مجيد رباخوارى آنان را بصورت زشت بيان كرده فبظلم من الذين هادوا حرمنا عليهم طيبات احلت لهم و بصدهم عن سبيل الله كثيراً واخذهم الربا و قدنهوا عنه واكلهم اموال الناس بالباطل واعتدنا للكافرين منهم عذاباً اليماً285 نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:صفات يهود به بيان قرآن, ] [ 16:13 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب